My monthly obsession - Bunny sleeping mask from Claire's / Nyuszis alvómaszk a Claire's-től


EN:  Normally I try to avoid the Claire's shops as far as i feel that the brand doesn't go for the quality but the cuteness. By the way this is enough for the teens to spend their money on the brand's products but definitely not enough for me to reach for them.
I have tried a couple of make-up products from them which were far the worst that i have ever had .
After that i decided i am only going to buy from them if i'm buy something for home just to have fun. 


Sleeping mask are must have-s for me, i can't live without them since i have tried one once.
Guys, if you have never tried to sleep in a sleeping mask you definitely should for a perfectly good sleep. So when i was looking for a sleeping mask in my day off and i couldn't find a cute one, despite i'm against the brand in general i thought that will be alright  to buy a new 'sleeping buddy' from them since that's not something that needs to be a high quality product.

So i bought this cute one from Claire's and i'm absolutely mad after on. How do you like is guys? :) Anyway, it goes well for my bunny-patterned PYJ from PEP&CO... 



HUNA Claire's üzleteit messziről próbálom elkerülni, hiszen meggyőződésem, hogy nem a  minőségi termékek gyártására vannak ráállva, hanem egyszerűen megelégszenek a cuki kategóriával.
Természetesen én is szeretem az édes dolgokat, de emellett elvárok egy minőséget is, amit a Claire's nagy általánosságban nem nyújt.
Emlékszem, korábban vettem tőlük pár sminkterméket, s messze a legrosszabbak voltak, amiket valaha próbáltam, illetve volt kulcstartóm is tőlük, ami másnap darabokra hullott. s emiatt eldöntöttem, hogy csak akkor vásárolok tőlük, ha otthonra szeretnék valami aranyosat, amibe annyira nem számít a minőség....

Az alvómaszkok már egy ideje 'must have' dolgok nálam, mert sokkal mélyebb és pihentetőbb az alvás vele. Ezt az aranyos, nyuszis verziót múlthéten vettem a Claire's egyik üzletében, azóta nagyon megszerettem. :) Nektek hogy tetszik? :)
Ebben az esetben annyira nem óczkodtam az üzletben való vásárlástól, mert nem egy olyan dologról van szó, aminek jó minőségűnek kell lennie, hiszen hajlamos tönkremenni.... végülis örülök, hogy rátaláltam, mivel nyuszisat szerettem volna, így pedig tökéletsen megy a nyuszis pizsamaszetettemhez a PEP&CO-ból....;) 

Comments

  1. Oh my god that is such a cute bunny mask and I agree I don't buy any products from them. I can definitely make an exception for this cute mask though x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Every girl needs and deserves a bunny sleeping mask.... x

      Delete

Post a Comment

Social media...

Follow I own the right for all of the published content on this website including written post and photo-content as well. It's illegal to use my own personal intellectual products without my permission. If you are about to use any content from the website please contact me by email :vallaldmagadblog@gmail.com

Popular Posts