KIKO 109 -es alapózóecset

Sminktáram egyetlen hiányos részének az ecseteimet tartom, ugyanis eléggé mininmalista a helyzet: mindenből egy, bevált darabom van.
 Folyton próbálok újabb ecseteket beszerezni, s legutóbb a KIKO 109-es alapozóecsetét vásároltam meg, remélve hogy kettőre bővül a megbízható alapozó-ecseteim száma. 



 Az ecset különlegessége, hogy az alapból rövidre vágott, dús. meglehetősen merev és kemény szörű kabuki ecset közepe kör alakban hiányos - ezeket a fajta, viszonylag új ecseteket 'sponge core' alapozó ecsetnek hívák - . Szerintem a terméknél az alapötlet az volt, hogy így kevesebb alapozót vesz majd fel s ezzel spórolhatunk az alapozónkkal. 


Az ecset méreteit illetően nekem egy kicsit hosszú, kényelmetlen vele dolgozni, rövidebb ecseteket preferálok.
A szálak szintetikusak, ami élettartam szempontjából jól jön, s általában könyebb is dolgozni ezekkel az ecsetekkel  cserébe persze durvább a börünkhöz. Erre sajnos az ecset kialakítása is rátesz egy lapáttal ugyanis ez a rövid, tömör forma a merev szálakkal együtt nem nyújt kellemes használatot.

Az alapozót illetően valóban érezhetően kevesebbet vesz fel, szokásos mennyiségnek kicsit több, mint fele használandó. Eldolgozása szerintem viszont egyáltalán nem szép, korántsem természetes s könnyen maszkhatást érünk el vele.
Több bevált alapozómmal is próbálgattam, ugyanaz a végeredmény: takarékos az alapozó felvételével, de erre szükség is van ugyanis csak kevés alapozót lehet vele vizsonylag szépen eldolgozni - a folyamat viszont lassú, ha tényleg szépen el akarjuk dolgozni. Ezután ismét felveszünk egy kis alapozót vele s nekiláthatunk az arcunk másik felének.

Gyorsan - illetve a nekem másik ecsetemmel megszokott tempóban- lehetetlen vele dolgozni, ugyanis maszkhatású lesz az alapozás. Ez pedig nem az alapozó, hanem az ecset hibája, ugyanis évek óta ezt a 3 alapozót használom s mind könnyen eldolgozható darabok csak más-más fedéssel.

Ezúttal sem sikerült az ecsetkészletem bővítése, ugyanis ez nem az a darab, ami után szívesen nyúlok, sajnos többet árt, mint használ.
Nagyjából 3000 ft körül vettem s ennyi pénzért azért jobb minőséget várnék el, sajnos pénzkidobásnak tartom ezt a vételt.

Ti hogy álltok a KIKO ecseteivel? Ha nem túl rossz a közvélemény, legközelebb egy hagyományos, pufi kabukit veszek meg tőlük, mert ezek nagyobb eséllyel válnak be. :)

Megjegyzések

Be social...

Follow

All rights reserved! // Jogvédett tartalom!

I own the right for all of the published posts written by myself including for all of the photos made by myself. It's illegal to use my own personal intellectual products without my permission.

If you would like to use/copy anything contact me onvallaldmagadblog@gmail.com first!
//
Az én írásaim illetve saját magam által készített fotóim, mint saját szellemi termékeim – ahogy mindenki másé – szerzői jogvédelem alatt állnak. Attól, hogy a fotóimat nem vízjelezem, még teljes joggal rendelkezek felettük, attól, hogy nem teszem minden cikkem után oda: "engedélyem nélkül nem felhasználható", még így van.

Ha bármilyen szellemi termékemet szeretnéd felhasználni, minimum, hogy előbb megkeresel ezzel kapcsolatban: vallaldmagadblog@gmail.com !