My monthly obsession... - Big Ben antikolt zsebóra Londonból

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én oda meg vissza vagyok a szépen kidolgozott zsebórákért. 

Outfitem részeként nem szoktam beépíteni, de a táskámban mindig van egy darab, a táska zipzárához csippentem s így könnyen megtalálom, sokszor ezen nézem meg az időt. :)  
Az irántuk való rajongásom ebben a darabban teljesült ki, Londonban vettem amikor városnéző hétvégét tarottam... :) 

          A londoni szuvenírvásárlásról annyit, hogy rengeteg bolt van, ahol sok jellemzően Londoni dolgokkal (London Eye, Building of Parliament...) próbálnak eladni gagyi dolgokat, amit amúgy senki nem venne meg, de mégis megveszed, meg túrista vagy és angol kütyüt akarsz hazavinni. 
Szerintem ilyen kis útszéli bódékban ne vegyünk meg semmi gagyit, ha bemegyünk egy óráshoz, vagy ékszerészhez, ott is találunk jellemzően Londoni szimbólumokat felvonultató ékszert/órát/zsebórát.... pöppet sem drágábban, mint az fentebb említett "bodegákban" és mégis minőségibb dolgot veszünk....

Ebben a darabban nagyon tetszik ez a vintage stílus, mindig is az ilyen ékszereket szerettem, de egy zsebórán különösen jól mutat. A Big Ben a kedvencem a londoni látványosságok közül, emlékszem, ez volt az első, amit megláttam a Waterloo metróállomásból feljövet és ez egy borzasztóan molumentáris épület, sokkal kisebbre számítottam. :) A vörös rózsa pedig szintén egy jellemzően angol szimbólum, az óra hátulján is egy szépen kidolgozott rózsamotívum jelenik meg. 

Hogy tetszik nektek? Hogy álltok a zsebórákkal, van helyük a hétköznapjaitokban? :)



Megjegyzések

Social media...

Follow

All rights reserved! / Jogvédett tartalom!

I own the right for all of the published content on this website including written post and photocontent as well.
It's illegal to use my own personal intellectual products without my permission.

If you would like to use anything from the website please contact me by email :vallaldmagadblog@gmail.com

//

Az általam publikált tartalmak, legyenek ezek akár írott, akár videózott tartalmak, illetve a saját magam által készített fotóim, mint saját szellemi termékeim – ahogy mindenki másé – szerzői jogvédelem alatt állnak.
Attól, hogy a fotóimat nem vízjelezem, még teljes joggal rendelkezek felettük.
Ha bármilyen szellemi termékemet szeretnéd felhasználni, keress meg ezzel kapcsolatban a következő e-mail címen: vallaldmagadblog@gmail.com