Teszteltem : Ilcsi meggy és kökény habkrém vízhiányos bőrre

Az Ilcsi kozmetikumok szerintem mindenki számára ismertek, a kozmetikai kezelésekről mindenképpen, de egy ideje az otthoni szépségápolási rutinba is beépültek - én egy fél éve vásároltam meg az első Ilcsi kozmetikumomat, a leginkább vízhiányos bőrre ajánlott meggy&kökény habkrémet.


Már jóideje natúr kozmetikumokat használok csak, de egy ideje próbálok a magyar piac felé is nyitni - mégiscsak támogassuk a magyar piacot -  így jutottam el végül ehhez az arckémhez a korábbi termékem helyett, ami egyébként tökéletes volt a bőrömnek, de sajnos se nem natúr, se nem magyar.

Az arcbőröm ápolása nem könnyű feldat - egy általános vízhiány az egész évben jelen van, emelett kombinált a bőrtípusom s táplálkozásomtól függ, mikor melyik - az arcom szárazsága, vagy a T-vonal zsírossága - az erősebb. Emelett van egy erős rosaceám ami itt az angliai szélben nagyobb probléma, mint otthon. Ettől a krémtől a vízhiány enyhítését vártam illetve a rosaceára is reméltem, hogy megoldást nyújt majd csipkecsogyó tartalma miatt.

A krém állaga izgalmas, egy kevéskét kell csak belőle felkenni, majd körkörös mozdulatokkal felhabosítani az arcunkon. Ne úgy képzeljük el mint ahogy a samponunk felhabzik, csak egy enyhe kis térfogatnövekdést képzeljük el, ami megkönnyíti a krém eldolgozását és a beszívódását is.

A termék kellemes, nyárias, meggyillatú, bár tartalmaz parfümanyagot(!), egy jól sikerült természetes illatú krém. Illata és kellemes használata miatt gyakran nyúlok hozzá, de azt kell mondjam, a hatása nem kimagasló, nem érzem pótolhatalannak. Érezhetően javít a vízhiányon, hidratáltabbá, rugalmasabbá teszi az arcbőrt, de összehasonlítva pl. a korábbi gél állagú, vízhiányra használt Lady Stella arcgélemmel, ahhoz képest sehol nincsen a hatása. Ezt a krémet mindennap kell használnom ahhoz, hogy elviselhető legyen az arcbőröm vízhiánya, míg a korábbi termékemmel heti kettő arcpakolással letudtam a gondot róla - és jobban nézett ki, mint ezzel. Azzal vígasztaltam magam, hogy ez legalább natúr termék és hosszútávon majd biztos kifizetődnek a tiszta összetevők - de amint átvizsgáltam az INCI listát, megdöbbenve láttam, hogy koránstem olyan szép ősszetevőjű ez az Ilcsi termék, mint vártam.

Összességében sem hatásra nem érzem kimagasalónak, sem megfelelően tiszta összetevőjűnek nem érzem a terméket ahhoz,hogy újravásároljam.

Hogy álltok az Ilcsi termékekkel? Ismeritek ezt az arckrémjüket? :) 

Megjegyzések

Be social...

Follow

All rights reserved! // Jogvédett tartalom!

I own the right for all of the published posts written by myself including for all of the photos made by myself. It's illegal to use my own personal intellectual products without my permission.

If you would like to use/copy anything contact me onvallaldmagadblog@gmail.com first!
//
Az én írásaim illetve saját magam által készített fotóim, mint saját szellemi termékeim – ahogy mindenki másé – szerzői jogvédelem alatt állnak. Attól, hogy a fotóimat nem vízjelezem, még teljes joggal rendelkezek felettük, attól, hogy nem teszem minden cikkem után oda: "engedélyem nélkül nem felhasználható", még így van.

Ha bármilyen szellemi termékemet szeretnéd felhasználni, minimum, hogy előbb megkeresel ezzel kapcsolatban: vallaldmagadblog@gmail.com !