Kedvenc őszi ékszereim s lelőhelyeik

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem bizony van jó pár olyan darabom az ékszerkollekciómba, amiket kifejezetten ősszel szeretek viselni.
Az évszakban előszeretettel hordok  arany illetve aranyozott ékszereket, míg máskor egyértelműen az ezüst felé húz a szívem. Ilyenkor szívesen hordok fekete-sötét lila, burgundi, bordó, vörös árnyalatokat, mind ruhatáramban, mind ékszereimben, tavasszal pedig eszembe se jutna ennyire sötétbe burkolóznom.

A mai bejegyzésben az évszakban preferált ékszereimet mutatom be nektek. :)

Fülbevalók


Az általam leginkább kedvelt ékszer, ebből van a legtöbb darabom.  Ez talán azzal magyarázható, hogy  hétköznapokon kényelmi szempontból általában a fülbevaló-jegygyűrű kettősét viselem. :)

1, Igen különleges darab a jobb felső sarokban lévő, amely kézműves ékszer,  az alapja árnyékban fekete, de ha fény éri, bíborvörössé válik s így igen különleges látványt nyújt az arany és fehér mintákkal.

2, A második az a típusú fülbevaló, amely végigfut a fül teljes hosszán, s ebben a levél formájú darabban, hátratűzött szőke hajjal egyértelműen görög istennőnek nézek ki - no persze, csak nyaktól felfelé. :'D
Ezt a darabot alkalmakra hordom, nem való hideg időben csak úgy beugrani a boltba, mivel a fém anyag hamar átfagy s könnyebben áthűl a fül is tőle.  Beszerezhető a H&Mben.

3, A harmadik az általában viselt hétköznapi darabom, szuper, mert mindenhez megy az arany-ezüst duónak köszönhetően Szintén a H&Mből való.

 Nyaklánc 


4, Nyakláncot ritkán hordok ebben az időszakban, mivel úgy vagyok vele, hogy a vastag pulcsik alatt semmi nem látszik belőlük. Ha valami csinosabbat veszek fel és elkélne mellé egy nyaklánc, akkor általában ehhez a darabhoz nyúlok.  Ez a szett valamikor az Avon katalógusban volt kapható, szerintem kissé indiai stílusú, különleges darab, ezért is tetszett meg. 

Órák


Bizonyára feltűnt, hogy karkötő és gyűrű egyáltalán nem szerepel a válogatásba. A kezemen minél kevesebb dolgot szeretek viselni, ez szerintem a szakmámból ered, hiszen cukrászként hozzászoktam, hogy semmi, de semmi ékszer nem lehet a kezeden (rajtad).

7, Ha mégis valamit szeretnék viselni a csuklómon, az egyedül karóra lehet, nagyon szeretem ezt a fekete Claire's darabot, hiszen mindenhez megy, igazán kihasználható darab. 

8,  Ha pedig csinosabb darabra vágyom, akkor hordom a különleges karkötő-órámat (? :D ) , amely egyszerre csinos és praktikus is, ez a tökéletes darab számomra! Imádom, ha valamilyen különleges megoldás található az ékszerben, emiatt biztosan nem unok rá. A helyi ékszerésznél vettem, de pl. ezen a webshopon sok ilyen típusú darab kapható. 

Hajba valók


Bár a frizurakészítés szerintem csak az időmilliomosok kiváltsága, alkalomadtán én is készítek valamilyent - ilyenkor sem esek túlzásokba, egyszerű félig hátracsatolt-vagy kötött frizurát szoktam készíteni s hátul masnival, vagy hajcsattal díszítem. A masnik a  H&Mből valók, a hajcsat egy Peacock üzletből.

Ti hol vásároltok szívesen kiegészítőket? :)  Nálam a bizsuk terén egyértelműen a H&M viszi a pálmát, de pl. szívesen vásárolok a C&A-ban is.

Comments

Social media...

Follow I own the right for all of the published content on this website including written post and photo-content as well. It's illegal to use my own personal intellectual products without my permission. If you are about to use any content from the website please contact me by email :vallaldmagadblog@gmail.com

Popular Posts